Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Ms. Chocolate
Follow duvetinte


Lil´Jon har släppt en ny video tillsammans med R Kelly & Mario som de vallt att kalla "Ms. Chocolate". De sjunger/rappar bra som vanligt. Tråkigt att säga det eftersom R kelly ställde in sin turne i Sverige för att han tyckte att hans röst inte var tillräckligt bra för att framträda. Annars skulle jag ha sett han uppträda.

Låten är bra, inget owow men den kommer att spelas flitigt på radion tror jag. Videon var också snygg. Jag undrar när samhälls synen kommer att ändras och sluta sexobjektifiera kvinnan. Sådana här låtar/videos kommer ju knappast få mäniskor att respektera kvinnor på en individ nivå. Det är otroligt hur mycket 3:38 minuter kan påverka oss människor.

Mirlinda



Kommentarer
Postat av: Kaz

hmmm...it was aight.. But I expected much more from those names...

Lil John should stick 2 sayin YEaaaaaiihhh!

Jag är stoooor R.kelly fan...men på sistone.. jag vet inte... hans glöd hörs inte genom på låtarna längre.. I guess alotta Hits & money does that to ya.. :(

2010-05-11 @ 21:13:37
URL: http://www.myspace.com/kazrnb
Postat av: Selina

Han själv tyckte inte hans röst va tillräckligt bra?

Han dissar sig själv alltså;-S

Det skulle faktiskt vara kul & se honom, nostalgi på hög nivå ju!



Hoppas allt är fint med dig:-)



//Love Selina

2010-05-11 @ 23:57:01
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: