Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Midsommarlatino audition 14/5 2010
Follow duvetinte


Midsommar latino äger rum lördag den 26 juni 2010. Olika framträdanden kommer då att äga rum och jag är helt säker på att de kommer vara en festival att minnas. Midsommar latino samarbetar med aquaviva i hop om att engagera fler artister samt få mer kunskap och information om hur de ekonomiska resurserna fördelas i sina när områden.



Därför har de startat upp en auditions runt om i Stockholm för att slutligen kora en vinnare som ska få framträda på midsommar latino 2010.

Ikväll var en över förväntan helt fantastiskt kväll! Jag hade mycket att göra eftersom Melika (duvetinte) skulle dra för att jobba så jag fick sköta både kameran och videokameran. Sen fick jag av Melika lite uppdrag som jag skulle försöka göra under kvällen. Jag kan stolt säga att jag fixade alla uppdrag och så fick jag med lite andra hypade grejer till dokumenträren.

Det var kul att få träffa Mathilda aka Rastalove och hon är en framtida duvetinte, dvs när reall duvetinte gått i pension hahaha.. :) Jag vill även tacka alla för deras artighet.

G punkten, Sam Boii, Fresh är bara några namn jag nämner som var riktigt duktiga på scenen idag! 5 finalister gick vidare till final och däribland Sam Boii och Fresh. Big up! Jobba hårt nu tills finalen, jag och alla andra vill se er äga under finalen!

Ska också slänga ut en shoutout till dansgruppen Rebound (tjejerna med svarta byxor och röda tröjor) som är riktigt duktiga på att dansa. Tack för showen brudar!

Här har ni några bilder från kvällen, Enjoy!

Mirlinda


Kommentarer
Postat av: ReBouND / Jasmine

Tack så mycket! :D



skicka gärna bilderna till [email protected]

(de gick inte att spara dem :P )

2010-05-15 @ 12:09:06
Postat av: Nilufer

Naaaaw där har vi ju söta Vithusha o dig o Pila dancers! ;D

2010-05-15 @ 12:28:05
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Mell

BIG UP REBOUUUUUUUUUUUUUND! PRAAAH PRAAAAAH!!!!

2010-05-15 @ 13:32:02
Postat av: Binta

Kul att ni gillr mina tjejer (ReBouND), bra bilder fick ni också på dom =) / coach!

2010-05-15 @ 17:07:10
URL: http://tonarsdotter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: