Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Lady Gaga Live
Follow duvetinte



Nästan alla vet vi att Lady Gaga och hennes gäng var här i Stockholm igår och hade sitt framträdande. Jag hade två vänner som var där och de stog längst fram. När jag fråga de vad de tyckte om showen sa båda att den var jätte bra och de tog även upp hennes snygga rumpa.

Jag vill också veta hur de var att se henne live. Jag hitta det och här har ni det. En liknelse till hur dt kan ha sett ut igår.

Mirlinda

Kommentarer
Postat av: Jagsadet

Du gästbloggar på en hiphop-blogg. Skriv om hiphop och inte mainstream-radiopop då!

2010-05-09 @ 16:04:17
URL: http://jagsadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: