Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

KAM presenterar: Chukk Rukkuz "I AM"
Follow duvetinte


Det var inte igår folks! :)

På onsdag går vi upp på scen på Brewhouse, kommer att spendera min natt på att förbereda showen hoppas jag. Missa inte evenemanget!

IDAG vill jag presentera en speciell rappare för er. De flesta känner väl till honom i skåne, men hans material växer o växer så väl att jag tror att hela Sverige kommer att bekanta sig med honom den kommande tiden.

Chukk Rukkuz baserad i Malmö, har intervjuats av mig och intervjuen kommer antagligen att sättas upp imorgon. Jag vill stolt presentera en av hans låtar, "I AM". Välgjord och udda! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: