Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Jiddra inte
Follow duvetinte


Nu på onsdag ska Melika "DuVetInte" och jag till ett release mingel av boken "Jiddra inte". Boken är skriven av Patrik Pelosio och Theodor Lundgren. "Jiddra inte" är en verklighetsbaserad bok på Patriks liv som föredetta kriminell. Han tog inte skit från någon och hans mål var att bli gangster och få respekt.


Redan när han var 12 år fick han sitt första jobb i den kriminella världen. Detta var början och i 10 år framöver handlade hans liv om våld, kriminalitet och droger. "Jiddra inte" visar en sann bild av vad som händer inifrån den undre världen och hur han vågade kliva av karusellen när den gick som fortast.



Melika och jag kommer att fotografera och filma evenetet och det kommer att ingå i dokumentären "En resa genom hiphop Sverige".


När/Var/Hur;
När: den 12 maj
Tid: 17:30 - 19:30
Plats: Restaurangen Fondue
Högbergsgatan 64
Stockholm

Mirlinda
Kommentarer
Postat av: yeayeayea

Är inte det lite av en förolämpning mot han som skrev boken, när du citerar namnet fel "Gidder" det stavas med J

2010-05-10 @ 20:45:58
Postat av: Mirlinda

Har inte insett det föränn nu. det rätta ska vara jiddra inte. Tack! :)

2010-05-10 @ 20:58:53
Postat av: Mirlinda

nu är de ändrat :)

2010-05-10 @ 21:44:29
Postat av: Tiara

Det verkar som en bra bok, jag gillar böcker som är verklighetsbaserade..

Tyvärr så bor jag lååååååångt ifrån stockholm, annars hade jag kommit.

Kan ni inte ha nån tävling eller utlottning eller nåt där man kan få boken? det hade vatt skoj =)

2010-05-11 @ 01:55:05
URL: http://tiiara.blogg.se/
Postat av: ShadyBoy

Shady.... :)

2010-08-20 @ 23:01:21
URL: http://justshady.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: