Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Jiddra inte
Follow duvetinte

Idag var jag och Mirlinda på bok release.
Jag måste passa på att säga att världen är väldigt liten. Han som skrivit boken Jiddra inte är morbror till en barndomsvän som jag träffa på under dagen.  Men han som hade skrivit boken Jiddra inte var riktigt trevlig och jag har börjat läsa boken, den verkar vara riktigt bra.
Alla vet att detta är något som intresserar mig väldigt mycket och jag tänkte låta er få ta en del av detta. Jag kommer att lotta ut en bok som är signerad speciellt till duvetinte.se "läsare"
Jag och mirlinda fick varsin T-shirt och bok, men vi fick också en extra bok som jag tänker låta er få tävla om. Inom några dagar kommer jag lägga upp tävlingen. Även en intervju ska göras med författaren.

Men här kommer bilder.

Kommentarer
Postat av: Nilufer

Emrich Roth?... Den där mannen är så grym och stark!!!... Vart kan man köpa boken?! =O

2010-05-12 @ 22:49:59
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Emma

Boken finns att köpa i dom flesta bok affärerna...

/ Emma syster dotter till patrik ;)

2010-05-13 @ 09:29:34
URL: http://theeasyway.webblogg.se/
Postat av: Tiara

Yeey vad kul!! =D

2010-05-13 @ 12:49:24
URL: http://tiiara.blogg.se/
Postat av: Ali K



Jag har läst den redan den rekmenderas starkt! sjyssta t-shirts:)

2010-05-13 @ 19:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: