Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

J-son ft. 50 cent & Pitbull
Follow duvetinte

En av J-sons låtar som jag gillar väldigt mycket är "head in the sky". När jag lyssna på den, för några minuter sen, kom jag att tänka på en intervju jag läste med honom där det nämdes att han har jobbat ihop med bla 50 cent. I och med det hitta jag samarbetet i form av en låt. Sen hitta jag även ett annat samarbete som han gjort med Pitbull.

 

 

"Extacy" som han gjorde ihop med 50 cent är verkligen en 50 cent låt. Påminner mig mycket om hans tidigare låtar. J-son röst passar till låten och det är en mysig låt. En låt jag skulle sätta på när jag vill drömma mig bort i någons famn.

 

 

 

"Til I Die" gör J-son ihop med Pitbull och Trazz. Jag tycker peronligen att J-son gör ett bättre jobb än Pitbull själv. Pitbull försöker göra hiphop musik fast det inte är hans hemmaplan och han gör det bra. Men J-son är bättre i detta fall. Och jag gillar denna refräng bättre än refrängen med 50 cent. Men "Extacy" är snäppet bättre än denna låt. Men ta det inte fel jag gillar denna med.

 

Kommentarer
Postat av: Tiara

Skitbra låtar!! =D Gillar att ni lägger ut amerikansk hip hop också.. Jag är inte så mycket för svensk hip hop =P (fick bara 3 rätt på testet som ni länkade till häromdagen, hehe skamligt ^^)

2010-05-08 @ 09:51:57
URL: http://tiiara.blogg.se/
Postat av: Ebba

Vad kul att J-son jobbat med en så stor artist som 50 cent ;)

2010-05-08 @ 14:22:58
URL: http://ebbagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: