Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Gissa?
Follow duvetinte

 

Hittade ett grymt rim som jag gillar väldigt mycket. Vart tror du det kommer ifrån?

 

allright jag lägger korten på bordet aldrig vänt den där kinden
aldrig gjort det jag borde så fort jag får ordet vänder jag vinden
allt för kantig mot snubbar och burdus när jag pratar med chicksen
oskar åskar och snart kommer blixten

 

Mirlinda

Kommentarer
Postat av: Nils

2010-05-19 @ 20:55:47
Postat av: Si-Kret

Att ingen har gissat än känns lite trist...



Det är iaf S-n-dubbel o-k och ågren med låten lejonhjärta...

Alternativt orginalet utan ågren som då hette nåt på tisdag...



:)

2010-05-19 @ 20:58:44
URL: http://www.innuce.nu
Postat av: förlätt

snook lejonhjärta

2010-05-19 @ 21:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: