Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Finess Live
Follow duvetinte

Igår var Finess och uppträde på en välgörenhets fest för FN.
Samtidigt som jag skulle se till att allt gick bra där hade jag en bloggare från Sundsvall med mig som skulle göra en intervju med Finess och som idag ska göra en intervju med mig.

Martin som ni kommer få se mycket framöver kom och hämtade oss i Gulmarsplan för att åka till Tyresö.



Jag och Mathilda "Rastalove" i bilen



Finess och Martin precis innan dom ska upp på scen.



Självklart mördade Finess och Martin hela showen.



Självklart bjuder jag på en videoklipp från kvällen. Ni ser först hur Finess freestylar till reggea och där efter ett smakprov om låten Drömmar som kommer vara med på hans Mixtape "välkomna mig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: