Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

En ny grej
Follow duvetinte

Efter många förfrågningar så har jag betämt att vi kör en ny dag då jag kommer befinna mig i stan där alla som vill får komma o snacka svensk hip hop och spotta lite framför kameran!
Men vi kommer styra upp en i Malmö också då jag kommer låta alla i Malmö få utaman Crome hahaha, han vet inte om detta. Men eftersom jag och Mirlinda kommer att bo hemma hos Crome när vi är i Malmö så ska jag tvinga honom att vara med och batla folk, sen tar vi med Sindri, D.T, Bobby Bolivian, Baby mike och lite till människor som plus! hahah, yehhhh..

Kommentarer
Postat av: Nilufer

Fan gör kussen ebru där;D

2010-05-31 @ 21:32:20
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: