Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Dinner with KAM & Eboi..
Follow duvetinte



DEN här dagen är dagen då mitt sommarlov börjar OFFICIELLT!
I'm so fucking happy right know I'm about to smash my monitor! >)

Självklart passar man på o fixar intervjun som man gjorde med Eboi för lite mer än 2 veckor sen. Kvällen på Brewhouse var jävlig grym. Förutom jag o grabbarna så lirade även Swingfly och Million Stylez (som släpper sitt album om 1-2 dagar by the way). På fredagen kommer jag att resa ner till Malmö, and shit's bout to happen down there! Urban Arts II i Malmö och Ozone Battles i Lund. Jag lovar o komma tillbaka med lite godsaker till er ;)

Kommentarer
Postat av: Mirlinda

Snyggt gjort och bra initiativtaggande angående att göra en intervju under middan.

2010-05-24 @ 21:02:18
Postat av: Mounir

Haha hungriga jävel kamran åt du gaffeln också ? :D

MVH

2010-05-25 @ 23:29:22
Postat av: KAM

HAHA! Jag ansträngde mej hårt för att käka med bestick överhuvudtaget!!! ^^

2010-05-26 @ 12:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: