Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

De säger mitt namn!
Follow duvetinte



Chorizo Records har gjort en sån grym låt! "Allt O Lite Till" heter den. Gillar beatet och jag gillar deras rappande då jag på sätt och viss käner igen mig i låten. En annan grej är att de nämner mit namn! :D Skitkul!

Det här kommer att bli en skön sommar låt att lyssna till i hörlurarna när man går runt i stan. Lyssna själva på låten och komenterar vad ni tycker. Ni kanske hör nått annat roligt grabbarna rappar om..

Här kan ni lyssna på låten.

Mirlinda
Kommentarer
Postat av: Anonym

åååhhhhh du är verkligen mobbad hhahaha "dom säger mitt namn" säger du hahahha. du som kan svensk hip hop den låten är skit gammal den är typ äldre än din blogg. ingen visste vem du var när denna släpptes hahahhahahahahaha folk som inte ens är med i gruppen längre rappar i denna låt hahahaha.

sluta tro att allt handlar om dig o att alla är dina bästa vänner tro du folk gör låtar åt dig också nu eller hahahahha inte ännu sen kanske när du blir större. fast du suger hästballe

2010-05-09 @ 02:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: