Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Är de Beef?
Follow duvetinte


jag tycker att detta är en rätt rolig händelse som jag väntat på länge fast jag har aldrig förväntat mig när det gäller mina "vänner"

Jag är ju endå så jävla bäst att jag vet exakt hur jag ska få saker o ting bekräftat. Jag fick reda på att Crome ska göra en diss låt om mig och jag blev rätt förvånad..

För det första, om jag skriver att jag tyckte crome sög när han uppträdde på talang ska jag väll kunna säga det med tanke på att jag ändå är en hip hop bloggare som VÅGAR skriva min åsikt, vilket många andra no life människor inte gör, dom går o snackar skit och det har har jag fått höra nu ett tag.

Om jag skriver en sådan grej så ska man väll inte gå o typ "gråta" och snacka om att göra en diss låt?

Men det bästa är att jag fick det bekräftat av två st som finns runt om kring honom.
Men så är det, det spelar ingen roll hur mycket du pushar en människa men när man säger sanningens ord så blir det kaos, då ska man göra en diss låt..

Jag ser fram emot denna diss låt eftersom jag tycker att det är JÄVLIGT pinsamt!

Om det kommer en diss mot mig så betyder det bara att Crome ska lägga ner sin kärrier och sluta rappa för att känd är det han inte ska bli.
Tänk om han blir jätte jätte känd, hur han ska han göra då om han gör ett felsteg och folk snackar eller tidningarna skriver??
Ska han göra en låt om alla??

Mannen kom igen, du ignorerar mig i 3 veckor, du ringer mig samma dag jag skriver om talang o sen säger: Nej jag vill bara kolla hur du mår eftersom du ligger på sjukan och du VÄGRAR snacka om den dissen jag gav!

så om man ska dissa mig så ska man inte snacka om det för det e då jag får veta och smart som jag är så kan jag ta reda på det hur jag en vill..

känner bara att detta är en rätt rolig sak och det gör jag rätt glad, jag ser fram emot att crome dissar mig..

Eller Crome, har jag helt fel?
kanske dax och sluta ignorera?????

Beef är inte min grej för jag är inte ute efter massa jiddrer, men saningen måste ut och jag tycker bara det är kul för att jag blir road av sånt.
Kommentarer
Postat av: Whatea

Vet inte hur du framförde att han var en dålig artist. Men allt handlar faktiskt om hur man framför saker och ting. Och om man är ärlig som du säger, så är du inte alls bra på att vara ödmjuk, utan du e respektlös och tänk på att det du skriver tar folk åt sig av.



Tänk på sättet du skriver och försök skriva det på lite mer respektfullt sätt, så tror jag inte att folk bryr sig så himla mycket.



För tror att även fast du säger att du e bäst o jag vet inte vad, så kommer du någon dag få bita i de sura äpplet då någon dissar dig så mycket att de känns. Men för din skulle hoppas jag att de inte händer..

2010-05-07 @ 00:26:15
Postat av: bopp

mkt sant jag tror du har dyslexi melika men det e ingen fara men det öva tillslut kommer du lära dig o uttrycka dig bra....lyssna nu leker du att du känner crome du känner knapt han ...han e en barndomsvän till mig slicka inte....hoppas han dissar sönder dig så du lär dig....en annan sak handlar denna bloggen om svensk hiphop eller om kartellen du snackar om kartellen nästan på varje inlägg du gör.......snacka om att hunda o slicka assröv på dom......

2010-05-07 @ 07:19:06
Postat av: Yoda

Jag trodde det här var en hiphop blogg, men vad fan hittar man? jävla gnäll fram och till baka som hos ett par ciderfulla fjortonåringar på nattbussen till Orminge. fuck asså, kom igen nu!

2010-06-01 @ 10:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: