Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Anaya, en riktigt cool brud
Follow duvetinte

Ibland får jag helt underbara kommentarer på facebook av människor som tycker om det jag gör och berättar vad dom tycker är så bra.. Vilket jag älskar..
Idag fick jag en kommentar på facebook av en tjej som tydligen sjunger. Dammnn säger jag bara, bruden har skils. Hon är riktigt duktig och  kontsigt nog så gilla jag denna låt som jag hitta bland hennes youtube filer.
Vad tycker ni??

Kommentarer
Postat av: Micke (Sweburn.com)

Riktigt duktig brud. Hoppas vi får höra mer av henne i framtiden!

2010-05-30 @ 19:20:53
URL: http://www.sweburn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: