Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Adoo - Göteborg
Follow duvetinte



Låt lista:
01.Adoo-Förorts Soldat (Prod.Sam-e)
02.Adoo.Ft.Sam-e-Mitt kvarter (Prod.Sam-e)
03.Adoo-Vad som gäller (Prod.Sam-e)
04.Adoo-Min första mic (Prod.Sam-e)
05.Adoo-När jag ser dig (Prod.Sam-e)
06.Adoo.Ft.Medina,L.Kidane-Vem ska med (Prod.Sam-e)
07.Adoo & Sam-e -Han är tillbaka
08.Adoo-Krig i mitt land (Prod.Sam-e)
09.Adoo-Vänd dig om (Prod.Sam-e)
10.Adoo-Göteborg (Prod.Sam-e)
11.Adoo-Jobba,Jobba (Prod.Sam-e)
12.Adoo-OhOh! (Prod.Sam-e)
13.Adoo-Så dom ser mig (Prod.Sinma)


Min åsikt:
Jag tycker denna Mixtape är riktigt bra, Adoo är en bra artist, men mycket av varför jag tycker att denna tape är bra är nog för att Sam-e gör en stor del och därför bör denna tape ha hetat Adoo VS Sam-e.
Ni kommer förstå det när ni lyssnar på tapet.
Jag har en hel del favoritlåtar och en hel del jag pumpat sönder som jag just nu är jävligt trött på eftersom jag har lyssnar otroligt mycket på.
Jag fick denna tape skickat till mig för kanske 2 månader sen och redan då sa jag till Adoo att han borde ha mer låtar med bara han själv (just nu finns det bara 1 låt med bara honom)
Tapet är värt o ladda ner och jag tror att ni kommer gilla den.
Men Adoo, se till att köra mer låtar med bara dig själv nästa gång.

LADDA NER GENOM ATT KLICKA HÄR
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: