Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Kläder från venine
Follow duvetinte

Idag var jag förbi Venine butiken som ligger på Sergelgatan 23 i sthlm!

Jag har alltid trott att dom endast säljer Ed Hardy kläder & Skor, men jag hade jävligt fel!

Jag hittade massa grejer jag vill ha.

VENINE.SE

 

Det första jag hitta i Butiken var dessa skor, dom är så jävla heta,, eller vad tycker ni? jag tror jag är kär i dom här skorna.... damn...

Kollade inte på killkläder i butiken, men dom här hitta jag på deras hemsida, ska kolla om dom har detta i butiken, men annars finns dom på hemsidan endå. Jag ska ju endå köpa en helt ny gaderob.

Dom hade till o med dom skorna som min syster köpte till mig i Usa! Så jävla heta skor!

 

Här kan ni se ett flertal märken som dom säljer

Men jag fick med mig ett armband iallfall.

Vad tycker ni??

GÅ IN PÅ VENINE.SE FÖR ATT SE BILDER ELLER KÖP LITE NYA KLÄDER!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: