Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

The Grind - Bilder
Follow duvetinte


Måste säga att Fredag kvällen var en riktigt grym kväll på The grind. Dom ska ha sin fest igen den 9April vilket kommer bli synd för jag tror att jag är på Mos def konserten, men ni som inte ska göran ågot annat kan ju gå till The grind!
Men roligt var det. Det var första gången jag fick se Labyrint grabbarna festa, nu ser jag fram emot båran lilla resa till norrköping så länge Aki dansar lite igen hahaha.
Jag filmade Aki när han dansa och det var rätt gulligt. Men det var riktigt skönt och få se dessa killar vara sig själva och festa loss med folket.
Men förfesten hemma hos Deniz var endå bäst och det var riktigt skönt och se mina tjejer!
Jag ska försöka lägga upp filmer också!



Kommentarer
Postat av: Mero

http://www.myspace.com/yasin145

2010-03-14 @ 18:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: