Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Tease från malmö del 1
Follow duvetinte

Vad hände under min malmö resa?
Jag har inte berättat något direkt men jag tänkte låta er få se ett klipp från en av dom hämska stunderna. Blev lite jiddre, trodde att den där crome va tung, men NEJ. Det blev lite tjaffs och jag råka säga saker jag inte bör ha gjort, jag vet inte.. men vad hände efter att kameran stängdes? det återstår att bli ett musterium


duvetinte in malmö - teaser part 1

Kommentarer
Postat av: Simon

Hahaha wtf :P

2010-03-04 @ 23:57:22
Postat av: Sara

Hej melika!! jag älskar din blogg du skriver så bra grejer.. och du har så fin stil! kul att du får ta lite semester men kan du inte skriva mer om vad du har gjort i malmö o vad du nu ska göra i göteborg? vilka ARTISTER ska du träffa, vilka STÄLLEN ska du gå till, vart ska du FESTA lägg upp bilder o skriv mer! ha så kul kommer du åka tillbaka till sthlm efter göteborg??? skriv meeeeeer

2010-03-05 @ 00:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: