Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Svar på Tal - Vad jag gör
Follow duvetinte




Sara om Tease från malmö del 1:
Hej melika!! jag älskar din blogg du skriver så bra grejer.. och du har så fin stil! kul att du får ta lite semester men kan du inte skriva mer om vad du har gjort i malmö o vad du nu ska göra i göteborg? vilka ARTISTER ska du träffa, vilka STÄLLEN ska du gå till, vart ska du FESTA lägg upp bilder o skriv mer! ha så kul kommer du åka tillbaka till sthlm efter göteborg??? skriv meeeeeer


Svar:
Meningen med semestern är att inte blogga så mycket men eftersom jag är här dels för ett projekt så håller jag det mer hemligt!
Men jag kan väll berätta lite.
När jag var i malmö träffade jag bla Crome, Leslie, Juan från AP, Rebstar och ett par till. Jag gör en film om hp hop scenen i olika städer.
Nu befinner jag mig i Göteborg och där kommer jag inte jobba lika hårt som i malmö. Dels för att jag måste plugga och för att jag behöver vila!
Men här i Göteborg har jag redan träffat en 14årig kille som e skit grym på rappa vid namn sick art, sen var jag i en studio och träffade Flame och Kiano beats. Blir mer jobb senare och fler artister att träffa!
Men det blir inte så mycket av festande!
Jag kommer till sthlm på Söndag och det blir direkt efter gbg!
Men jag lovar, du kommer få se mer av vad jag gjort här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: