Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Snart är en ny video ute från Panetoz
Follow duvetinte

Ryktet går att Panetoz kommer ut med en ny video redan nu på fredag, men som sagt det är rykten och ni vet själv att jag brukar försöka se till att dom rykterna blir sanna! Av ett okänt samtal fick jag också höra att lite andra grejer kommer att hända i samband med videosläppet som en bonus grej!
Men jag ska försöka få tag på videon och lägga upp den, kanske före alla andra, men det är bara om jag får tag på den!

Men här kan ni se lite bakom kulisserna, ser själv fram emot denna video, ser jävligt grymt ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: