Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Ny musikvideo: STOR
Follow duvetinte

STOR - Allt Vi Gjort ft. Danjah Prod. Masse

 

Mins denna dag väldigt väldigt väl, meningen var att jag skulle gå på inspelningen men jag mins att jag var tvungen att åka någonstans och därför kunde jag inte gå dit!

Men denna låt är riktigt bra och det har tagit dom 6 månader att komma ut med denna video!

Bra jobbat och ikväll är det releasfest på Berns!

Bra jobbat med videon. Blev glad över att se den och det var värt att vänta så här länge eftersom den gav mig endas glada tankar!

Fan vad man saknar sommaren! Kul och Se massa man känner i videon!

Bra jobbat, nu ska vi bara se hur sverige tar emot denna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: