Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Just nu i Göteborg
Follow duvetinte

Nu har man gått över från malmö till GBG. Befinner mig just nu i en rätt grym studio i göteborg. Jag har sett rätt mång studios men denna är nog den bästa studion jag vart i en så länge..
Sitter o jobbar lite med Kiano beats som jag skrivit om tidigare i bloggen, han som är en av dom bästa proddarna jag träffat! Kiano sitter just nu och jobbar på ett beats som en snubbe har beställt och jag kan berätta att det låter väldigt lovande ut..
Men Flame kanske kommer hit senare men inget säkert.

Men tänkte dela med mig en bild iallfall på en del av det som finns här.



Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Hej du

Var ett bra tag sen jag var här inne

Wow vilken nice sida 100 % kanon

Hoppas du mår bra

Ha de gött

kram

2010-03-05 @ 00:12:51
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: