Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

God Morgon
Follow duvetinte

Känner mig jävligt trött och sliten fast att jag var hemma igår och tog det lugnt!
Jag var nog mer piggare förra veckan en denna helg och det tror jag att det har med att jag var ute hela helgen och förra helgen var jag hemma!

Som alla vet så har jag lagt mitt projekt lite åt sidan men endå ite!
Jag kommer flm väldigt mycket i malmö och gbg menjag kommer inte kunna göra så mycket mer sen eftersom jag kommer ligga på operation!
förhopningsvis så kommer jag släppa trailer innan jag åker in på sjukhus, allt beror på hur mycket jag hinner göra innan!

försöker också lägga upp videos från method man konserten, men just nu fungerar det inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: