Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Härlig videoinspelning
Follow duvetinte

En trevlig dag fick jag idag. Muster är riktigt duktig på att ta bilder och hon underlätta mitt jobb mer. Mirlinda var med en stund men sen var hon tvungen att åka iväg. Filmade lite och fick det jag behövde. Det var kul och få träffa Ricky eftersom jag tycker att han är en duktig artist.
Resten av bilderna kommer imorrn, så ni får nöja er med denna!

Måste bara säga att jag verkligen älskar jackorna som Ricky och Pato har på sig! Jag skulle utan tvekan ha köpt, men det är nog fööör dyrt för mig. Klicka in på MOCYCLE.eu för att se efter själv

Kommentarer
Postat av: tjockispato

pato ser inte nöjd ut....han börjar kanske bli tjock igen

2010-06-08 @ 19:02:39
Postat av: Ebba

Najs bild :)

2010-06-11 @ 10:55:14
URL: http://ebbagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: