Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Dag 2 i Gbg Klar
Follow duvetinte

Dag 2 i gbg gick hur bra som helst. Vi träffade upp Meta four för att dra och göra en fet målning som vi snacka om i några månader.
Detta är en del av dokumentären och jag fick testa att måla graffiti vilket jag tycker är SKIT SVÅRT. respekt till alla där ute som gör målningar, inte ett lätt jobb.

Efter det drog vi och träffade Parham P, VIC och deras vänner. Blev en hel del filmning under dagen.
Men under kvällen hängde vi med Sam-e och K.J. Fick höra lite osläppta låtar och fick en rundtur i deras feta studio som jag fastna för.
Träffade Allyawan och Pierre en liten stund också.
Nu är det läggdags för min del, vi befinner oss hemma hos Flame som är någonstans i Gbg.
Tack till alla för en underbar dag.

Imorrn fortsätter vi i Gbg

Kommentarer
Postat av: Samir/kalmar

Param ...Wööööörd up! big up

2010-06-23 @ 01:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: