Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Underhålning på hög nivå
Follow duvetinte

Jag tror att jag dööööööööööööör nu! Fick denna video skickad till mig och jag är inte helt säker, men det finns två killar jag verkligen känner igen. Måste ta reda på om det är dom.. Hahahah jävllliigttt rolig var den. Men sen måste jag vara helt ärlig och säga att killen i bilen var jävligt skön asså. hahahaha humor på hög nivå

Kommentarer
Postat av: Ena

HAHAHA JAG DÖÖÖÖR!!

2010-06-17 @ 18:19:04
Postat av: Anonym

"sätt dig ner, drick en mer"



hahah bästa:D

2010-06-17 @ 22:50:16
Postat av: G-punkten

d e brd grabbarna, cardo,vahel rekan o alla tunga sköna grabbar shulkuku BRD on firee

2010-06-18 @ 17:09:24
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=lbrrTTEGrhs&feature=related



den versionen är mkt bättre.

2010-06-19 @ 13:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: