Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Tillbax till Sthlm
Follow duvetinte

Jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen. Jag ät rätt irriterad över min FB konto inte finns kvar eftersom jag hade skit mycket nr där och massa annat som jag verkligen behöver ha kvar! Men men...
Har iallfall tagit min tid och skapat en ny facebook, Melika Duvetinte Zakariae.
Egentligen så borde jag ta och sova nu eftersom jag är helt slutkörd men jag har ör mycket tankar i huvudet och för mycket som jag måste smälta ner. Jag har haft en så underbar resa och jag har träffat så underbara människor som verkligen har tagit hand om oss..

Jag har så många och tacka men den jag måste tacka som mest är min vän, assistent, kollega, mitt allt, MIRLINDA! Utan henne så vet jag inte hur långt jag hade kommit eftersom att umgås med mig dag och natt är ingen lek. Tycker synd om henne som har fått stått ut med mina psykryck jag fått! Men vi har haft kul trotts våra små tjafs men det kallar jag för syskonkärlek.

Det känns bra att vara hemma, imorgon ska jag träffa Mirlinda och vi drar nog till Rålis om allt går som det ska och solar. Senare på dagen ska jag träffa min underbara vän Thomas som jag saknat så mycket (han ringer mig endå aldrig) hahahaha..

Men nu bjuder jag på lite ny musik med Parham P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: