Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Tillbaka från ledigheten :)
Follow duvetinte

Had a really really good time :)

Nu är man tillbaka och ser att Melika och Mirlinda har shit på G. Om jag gissar rätt så ska Melika ha rätt saftiga grejer till alla er, bland annat från Missy Elliot konserten. Jag tog lite av min tid o klippte ihop filmerna från min tid i Malmö/Lund, well, actually it's from OZONE-battles och "efterfesten". Efter att matcherna var avgjorda gick allihopa ut till Lunds gator och hade en jävlig rolig kväll.

 

Det enda som fattades var grill, och det hade varit en riktig block-party i sann anda! Folk drack, rökte, skojade runt, konverserade och spottade rhymes back and forth! Folk som freestylar i ordning är före detta Advanced Patrol-medlemmen Rocc Spotz, Sadge från Noname, Choys, Chukk Rukkuz, Baby Mike och poeterna S.T.I.C.S. Skåne är verkligen unik, hiphop-kulturen är väldigt jordnära och boombap-kulturen lever verkligen där. Man kände det där lilla extra som brukar fattas annars i Gbg och Sthlm. Hade det jätteroligt, och vill propsa alla musiker där nere! Keep doing what you're doing :)

 

Kommentarer
Postat av: JagSaDet

Snubben som kickar vid 02:05 låter sjukt lik Kung Henry Bowers!

2010-06-14 @ 02:10:01
URL: http://jagsadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: