Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Tack Göteborg, ännu en tung dag
Follow duvetinte

grym dag idag. Det började lite segt men sen kicka vi igång och fick otroligt mycket krafter.

vi träffade först upp två killar som nyligen börjat jobba ordentligt med sin musik men har inget uppe just nu.
Efter det drog vi och träffade Andreas (2 i styrka) som vi intervjua och han är helt galen när det kommer till freestyles att han freestyla om mig och la väääärrsta dissen mot mig att jag doooooooog av garv hahahaha... jag tycker det är otroligt att man kommer på såna rim som han gjorde.
sen träffa vi en tjej som jag haft kontakt med ett tag för att snacka lite samarbete.
Vi drog vidare och träffade Flame för att göra en fet intervju vilket gick skit bra.
dagen tog inte slut utan vi plocka upp Zlatko (meta four) för att sen möta upp Kam för att kolla på lite fotboll och äta mat.
Trodde att det skulle bli utgång och lite fest men så blev det inte. Grabbarna ringde till sina vänner och då drog vi till Vasaparken för att fortsätta filma. Kam tog dit en snubbe som var skit tung på beatboxa.
sen kom ett par rappare så det ända vi gjorde var att filma när alla rappade, sjöng och snacka om svensk hiphop.
Vi hade Killa Clowns, bob village, flame, kam, gatutalang och ett par fler.
Låter bilderna få tala för sig själv

Kommentarer
Postat av: Chooti

ser att du hittade haval a.k.a vicous styles från word silah! om dom inte bytt namn :D han e tuuuuuuung på beatbox..en väldigt god vän till mig :) kul att han var där :D

2010-06-24 @ 03:17:13
URL: http://chooti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: