Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Svar på tal - ge tillbax
Follow duvetinte

Manne :

 Hej Ser att du ofta skriver om att folk ska bidra med pengar och stöd till dig, men rykten säger att du inte är så pigg att ge tillbaka. Är det ok??




Svar: jag undrar om du ens vet varför jag bett folk bidra och har du ens koll på vad det är jag gör? Du måste ju leva på en helt annan planet när du eller någon annan ens tror något sånt. Så ger jag inget tillbax? Allt jag gör är för musiken, för människor som vill synas. Jag gör inte detta för att jag vinner något på det. Kolla igen bloggen och se vad det är jag gör innan du ens tar upp en sådan grej. Vad tror du hela dokumentären går ut på? Vad handlar det om. Ge tillbax. Snälla du, vad är den ens jag ska ge tillbax när jag lägger ut all min tid på denna blogg. Helt sjukt att du ens vågar fråga mig något sånt efter allt man gör.
Kommentarer
Postat av: Frågande

Intressant. Du ber folk fråga dig saker. Vad som helst. Men när de ställer en fråga som du känner inte passar, så reagerar du så här?



Hur tror du att folk kommer att "våga" fråga dig saker, och inte bara klappa dig med hårs liksom?



Ödmjukhet är något som kan finnas trots att man både är rak och ärlig. Se bara på Petter, Ametist och liknande människor. Att vara otrevlig är inte alls samma sak som att vara rak och uppriktig... Just so you know.

2010-06-02 @ 20:04:52
Postat av: Micke (Sweburn.com)

Vad är det med folk? Varför hata! Make love not war!

2010-06-03 @ 03:10:16
URL: http://www.sweburn.com
Postat av: Kritiker

Du måste lära dig o ta kritik även om kritiken inte är positivt i dina ögon...

Det är så man lär sig och växer som en människa.



Alla är inte "haters" bara för att dem påpekar om saker som kan vara negativt med dig eller det du håller på med!?

2010-06-03 @ 16:05:44
Postat av: Malli Gabriella Garcia

Vet inte om jag ska skratta eller gråta efter att ha läst folks komentarer. Det är ju de som väljer att gå in på din blogg det är ingen som tvingar dem. Jag blir alltid lika arg när jag hör hur andra pekar när de inte tittat på sig själva först!

2010-06-03 @ 19:47:50
URL: http://nanashopper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: