Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

S.T.I.C.S Crew
Follow duvetinte

I Lund träffade jag 2 talangfulla killar, Rijal och Saleh Muhammad som körde poesi/spokenword/rap. När jag senare kollade upp dem märkte jag att de verkligen är annorlunda, SPECIELLT för den svenska hiphop scenen. Vi behöver mer sådant... Synth/tuggummi swagger-hiphop i all ära, men hiphop är inte hiphop utan jordnära shit som det här :)

De kallas S.T.I.C.S, kör independent och har gjort bland de mest kreativa och finaste videos här i Sverige. PROPS for that! Checka även deras myspace adress:

Kommentarer
Postat av: Diamant

Asså låten var riktigt skön men videon passar inte alls till låten. Jag kan inte lyssna och titta samtidigt tyvärr.

2010-06-17 @ 14:31:34
Postat av: agape

Heeeeeeeey!

s.t.i.c.s i mitt hjärta. Big up för inlägget, det är indeed riktigt speciella själar som skapar sjukt unik musik.

mer S.T.I.C.S till folket!

2010-06-17 @ 17:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: