Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Om ni fick fråga petter..?
Follow duvetinte

Vad skulle ni fråga honom då?

Nu får ni chansen att ha med era frågor i min dokumentär!
Imorgon ska jag träffa Petter tillsammans med mitt crew och jag ska göra en intervju med honom!
Jag vill att ni ska ta en del av detta och därför så vill jag ha era frågor som sedan kommer välja ut och ta med!
Seriösa frågor TACK!

Ställ din fråga till Petter genom att kommentera

Video med petter!

Kommentarer
Postat av: Mayo

hur förbereder du dig inför en konsert.



önskar du att du hade gjort något i er kärriar annorlunda.

2010-06-07 @ 21:36:45
Postat av: Anonym

Jag skulle vilja fråga varför han "la ner" den gamla stilen... och började göra "smörig" hiphop . :) Peace big up till Petter hur som han gör det bra!

2010-06-07 @ 21:45:55
Postat av: grabben

Vilket album han känner sig mest nöjd med och vilken låt han är mest nöjd med, samt om han ska fortsätta det tunga samarbetet med Ayla.

2010-06-07 @ 21:58:33
Postat av: Pierre

Hur känd han är utomlands? Om han ens är känd där?



Kan vi räkna med en ny hit-låt snart?

2010-06-08 @ 00:45:12
Postat av: Mike

Har du fortfarande kontakt med Ayo?



Kommer du släppa ett till Album?

2010-06-08 @ 13:18:18
Postat av: Michalis B.

Ett tips är att kolla in grabbarna på Menage à tugg som gjorde en lång intervju med Petter.



Länk: http://tuggmenage.com/2010/01/25/kapitel-8-petter-tuggar-med-menage/

2010-06-08 @ 20:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: