Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Klar med Radio
Follow duvetinte

Din gata is the SHIIITT!!!! jag var riktigt bekväm på radio idag och fick nog ut en hel del saker, kanske mer en vad jag brukar.. hahaha..
Det snackades om bloggen, dokumentären, olika beff´s som finns och jobet jag gör..
Fick rätt svåra frågor men jag vågade nog svara på det och jag vågar säga vad jag tycker..
Det kändes bra att kuna Hypa upp Eboi, för han förtjänar det..

SKa lägga upp video senare men här får ni njuta av bild..

Nu ska vi film lite tunga rappare från Malmö.

Kommer mer bilder sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: