Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Jag och stor på Patos inspelning
Follow duvetinte

Jag och Stor, tror detta är den första bilden jag har med honom som jag tycker är rätt bra.
Stor är en av dom som också är med i min dokumentär, han kommer ni nog få se lite överallt eftersom han dyker upp lite överallt under inspelningarna.
Men visst är den fin? Muster är duktig på att ta bilder

Nu ska jag sova!
Sov goooooot!



KLICKA HÄR FÖR ATT VINNA PETTERS SKIVA

KLICKA HÄR FÖR ATT SE MISSY ELLIOT LIVE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt snygg bild!

2010-06-10 @ 11:42:09
Postat av: töntolle

silken jävla tönt

2010-06-10 @ 13:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: