Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Hiss eller Diss?
Follow duvetinte

 



Vad tycker ni om detta??
För mig går den inte hem
.
Tänker vara ärlig och säga att jag absolut inte gillar den. Beatet passar inte rappet. det kändes som om det var samma sak hela tiden, enformigt!
Jag fick lite huvudverk när jag lyssna på låten. Men det kanske finns andra som tycker den e bra, vad vet jag?
Jag går ju efter min egen åsikt!

KLICKA HÄR FÖR ATT VINNA PETTERS SKIVA

KLICKA HÄR FÖR ATT SE MISSY ELLIOT LIVE

Kommentarer
Postat av: C '/

en fråga.. har danjah gjort något album? isf vad heter albumet?

2010-06-10 @ 22:24:27
Postat av: Linus Strand

Wow! den var ju jätte bra :) Skulle kunna dansa till den här hela natten!



Bra gjort Nivolitas!

2010-06-13 @ 22:32:18
Postat av: lahme charkriú

tycker det var en riktigt jävla bra låt asså, hur kan denna låt inte vara en banger i sverige?

2010-06-13 @ 22:34:04
URL: http://rikstung.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: