Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

F12 var stället...
Follow duvetinte

Igår kväll befann jag mig på F12 där P.O hade sin 10 års jubileums fest för SOBLUE vilket var en lyckad fest!
Jag fick en personlig inbjudan av P.O vilket jag tackar så mycket för.
Den som inte var på F12 missade nog en helt galen kväll!  Det var så mycket folk att det knappt gick att gå upp på terrassen. Dj cassidy spelade riktigt bra musik och fick igång människorna!
Träffa på en hel del människor, men den som förvåna mig som mest var Näääk. Fick se en ny sida av honom, men en trevlig prick är han.
Träffa på Fille också, så jag fick chansen att höra vad som hände idag.  Jag hade kul fram tills...... Det är något jag avstår från att ta här.. Men jag och Mirlinda hade det trevligt igår och jag vill säga ännu en gång TACK till P.O för inbjudan och en grym fest! Önskar dig 10 år till av grymma, heta och roliga fester. Vi ses på Missy-E.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Näääks pundiga sida menar du? Jo han brukar vara hög som ett hus ute..

2010-06-05 @ 15:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: