Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

En hel kväll
Follow duvetinte

Det känns som om det var evigheter sen jag fick vara mig själv upp till 100%
Igår hade jag "en tid för mig själv" om man kan säga så!
förutom att jag umgicks med min pappa så var jag ute med Deniz, samantha och anna-felicia.
Kvällen började hemma hos Deniz, kändes som om vi kunde fastna där istället för att dra ute!
Men ut blev det. Vi drog till ett ställe på Östermalm och det blev 2 timmar av dans non stopp! Träffade på mina grabbar där som jag alltid träffar när jag är ute! Varje gång jag träffar dom så känner man sig hemma. Har känt dom i så många år och dom känner den riktigt mig.

Men vi alla flippade helt igår och det finns nog inga ord som kan beskriva hur kul jag hade. Jag tog faktis inte en enda bild, utan tjejerna skötte den delen. Jag får vänta tills jag får dom så att jag kan dela med mig bilderna..

Men TACK tjejer för en underbar kväll!!!!!!

Detta är en gammal bild på mig och grabbarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: