Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Duvetinte ♥ Bunkern
Follow duvetinte

Dom tre senaste dagarna har jag spenderat tillsammans med några av Bunkern grabbarna. Blev mycket häng.
Jag har väldigt mycket kärlek för Bunkern grabbarna, speciellt Kabbe, Johan och Martin.
Måste också ge massa kärlek till Sam (allyawan) som också fick mig att ändra min åsikter och tankar om honom. Stort skön kille och riktigt trevlig...

Jag har en massa roliga bilder att lägga upp men jag vet själv att jag måste ta och sova. Ska försöka lägga upp lite videops från resan så att ni kan få ett mer hum på vilka jag träffat! Men där emot ska jag se till o lägga upp dom roligaste bilderna.

Men nu ska jag ta och sova...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: