Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Dag 7 Tack Jönköping
Follow duvetinte

Tack till Allyawan som styrde upp dagen. Vi var i Jönköping för att träffa upp Allyawan och dra till Bunkern för att träffa resten av grabbarna. Gick skit bra och det sluta med att jag och en av killarna, Kabbe spelade tv spel. Jag kan inte säga att någon av oss vann eftersom vi börja snacka om massa saker under tiden, sånt som jag gärna håller borta från bloggen. Men en as trevlig kille var det, men innerst inne så vet vi båda att jag är bäst på Tekken hahah...
Men det var riktigt kul och jag får tacka killarna för att dom tog emot oss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: