Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Dag 6 Malmö, Nästan klart
Follow duvetinte

Känns som om man fick för mycket att göra.
Gårdagen var helt galet, jag hade riktigt kul men det var synd att Mirlinda var så trött.. Men så är det när man gör det vi gör, men blir riktigt trött.
bara att hålla ut.

Gårdagen bestod av en massa rap, radio, fritid och middag..
Vi filmade en hel del och redan nu kan jag säga att jag filmat 40 rappare sen att jag har filmat 60 till där hemma i sthlm.
Tack till Chukk Rukkuz för att vi fick sova hos han i natt och tack Damir "crome" för att vi sov hos han i förrigår.

Lite bilder?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: