Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Dag 5 i malmö
Follow duvetinte

dag 5 i malmö. Nu blir det dax för frukost vid havet. Helt underbart. Vi ska filma rätt mycket, kl 4 ska jag vara med på radio här i malmö sen kl 5 ska vi filma ett 10-tals artister. Ikväll har vi två saker att välja på. Känns helt oki just nu, rätt trött och sliten men det känns bra att träffa grabbrna. Bobby bolivian så saker till mig som fick mig att tänka rätt mycket. Jag kan inte ta åt mig när folk snackar men när det är människor som jag verkligen tycker om säger något så kan jag ta åt mig och det gjorde jag igår. Kanske dax för en stor förändring. Vi har inte många dagar kvar. Ska bli as fett och bli klar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: