Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Dag 3 i Gbg
Follow duvetinte

Hej alla människor där ute!


Blev en väldigt lång dag igår, men väldigt roligt.
Det tråkiga med igår var hur en viss artist börja göra värsta påhoppen på mig på facebook och sen hur han mailar mina vänner på FB. Tycker synd att vissa människor mår då dåligt att dom under 2 dagar äter upp sig levande och sen komer ut med massa skit.
Jag är ju ändå en helt vanlig tjej som vill lyfta upp hiphop, något fel?
Men allt börja hända så fort jag var med i Aftonbladet och det var som min sötis sa, att människor kommer hata mer, folk som jag skiter helt i kommer börja komma fram mer, vilket är sant.
hahah fast jag är fett stolt över att vara med i aftonbladet..

Jag kan ju ändå inte roför för att denna blogg är en av dom största hiphop bloggarna.
Men det som skiljer mig från andra hiphop bloggar är exakt vad Allyawan sa igår, att jag har inget att promota ut som är mitt eget, jag är ingen rappare, proddare eller något annat.
Kolla hur lite jag promotar ut mina egna artister.
det skiljer sig en hel del.

Blev en del snack med Allyawan igår och jag ser verkligen fram emot hans kommande musik.

Men jag ser fram emot idag.
Jag har kommit fram till att vi ska filma ca 7 artister idag.vilka??? ja det är en bra fråga..

Kommer blogga men däremot vet jag inte om jag kör bambuser live, allt beror på vart vi är o med vem vi är med.

Kommentarer
Postat av: CJ

Bra att du stå på dig tjejen, dom andra haters är bara en i mängden. Tänk på oss, vi som verkligen gillar det du gör. Deras val är deras val. Avundsjuka och svartsjuka. Du hör ordet själv.. "sjuka". Du är guld! Seriosly. Jag är glad att jag har hittat till din blogg för knappt 1 mån. Sen. Jag lika så många andra gillar det vi läser varjedag. Detta är inget rövslickeri utan true words.



GBG RULES ;D

2010-06-24 @ 12:45:34
URL: http://followthebeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: