Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Är här nu
Follow duvetinte



jag käner inte Castor P, men vi snackar lite då och då. Under den tiden vi har vart bekanta så har jag endast hört två bra låtar. Han har släppt en del och dom två låtarna jag verkligen tycjer om har inte ens kommit ut!
Jag tycker inget speciellt om denna låt, låter som alla andra låtar. Inget som stiker ut.
Jag tycker inte att den är bra och jag tycker inte att den är dålig, det är nog för att den låter som alla andra.

Jag vill bara påpeka en sak.
Denna låt kom ut för ett par dagar sen, dem hade fått 188 träffar när jag la upp den i detta inlägg.
Jag skicka iväg den till min facebook grupp på ca (1200) medlemmar precis när den kom upp och ingen som intreserar sig att klicka på den!
Jag lägger upp den här och om människor vill höra så gör dom det!
Anledningen för att jag påpekar detta är för att personen som producerat denna låt har frågat ett bra tag om jag kan lägga upp den!
Vill man att låten ska bli hörd, ja då finns det smarta sätt en att vänta på att en "bloggare" lägger ut den!
Jag försöker lägga upp allt jag kan, men ibland kan det ta ett bra tag och så är det!

Vad tycker ni om låten?
ni som hör på den?
Kommentarer
Postat av: Ena

Jag tycker den är överbra, Låter inte som alla andra låtar alls. Beatet är sjukt!

2010-06-18 @ 12:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: