Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Vin två biljetter till DÉJA VU
Follow duvetinte

Vem vill festa med mig på fredag? Nu har ni chansen att festa loss på samma ställe som mig. På fredga är det Premier för en fet jävla fest och jag lottar nu ut 2 biljetter till en kväll ni aldrig kommer att glömma med dom bästa låtarna som DJ Flatline kommer att bjuda på .



"efterer vår korta prövoperiod lanserar vi nu NY PREMIÄREN för DÉJA VU, stockholms exklusivaste Old School Klubb. Enligt marknadsundersökning är det nu konstaterat att fredagar är den hetaste kvällen under veckan att festa på. Så hädan efter är det "PARTY LIKE IT WAS BACK IN THE DAYS" varje FREDAG på Östermalmstorg för er alla Old School älskare."

TÄVLING

Du måste vara 23+ för att delta i tävlingen.

Maila mig på [email protected] senast kloc­kan 18.00 Torsdag den 8 Juli med namn och efternamn, Vinnaren får två biljetter som ger er självklart fri entré.
Vinnaren får ett mail på torsdag kväll

MER INFO OM FESTEN KLICKA HÄR

Kommentarer
Postat av: ShadyBoy

Gillar du Eminem? Kolla in min länk.

2010-08-20 @ 23:01:28
URL: http://justshady.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: