Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Vad gör min Syster i Indien
Follow duvetinte


Jag har ju sagt att min syster är modell, dansartist och skådis! Ni har fått sett hennes modellbilder, men nu ska ni få se lite av det hon gjort i Indien!

Reklam till Musikvideos! Det finns mycket mer en så, men här är en lite del av det hon gjort!
Hon har verkligen gått efter sina drömmar och just nu spelar hon in en långfilm där hon har en stor roll! Är så stolt över vad hon har åstadkommit eftersom hon är min förebild och när jag ser henne så vet jag att det aldrig är försent att gå efter sina drömmar!!

 

Då var det klart. Jag åker till Indien på måndag och är borta en månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: