Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Kvällen tog aldrig slut! men alla sa Duvetinte
Follow duvetinte

Det var en riktigt sjuk och rolig kväll igår! Hände saker jag absolut inte var berädd på och jag kom hem en tid jag absolut inte hade räknat med!

Kl 23:00 Skulle jag möta upp Mirlinda för att dra till klubben och festa, men innan det så hände det något helt sjukt! Jag sitter på tåget och på andra sidan så sitter det 3 killar och lite längre bak sitter det två killar. Dessa killar kände tydligen varandra så dom hälsa och snackade en massa efter att väktare hade kommit och tagit deras öl. Rätt åt dom!
Efter ett jag pratat klart med Mirlina och börja pumpa min musik så sätter sig en liten snorunge framför mig på och börjar snacka. Sen så fråga jag honom vad han sa.
Från ingenstans så börjer han sig fram och pussar mig 4 ggr på kinden! Hade jag vart arg så hade jag flippat, men jag blev chockad och började as skratta!
Skällde lite på honom men på ett roligt sätt fram tills Mirlinda kommer.

(Jag) Förresten killar, gå in på denna sida... "visar mirlindas jacka" Duvetinte.se så kan ni läsa om er själva och om denna händelse.
(kille 1) Jaaa men är det inte den där hiphop bloggen?
(Mirlinda) Ja men det är hon. "pekar mirlinda på mig"
(kille 2) Aaa men du är ju värsta kändisen...............

asså palla, hahahah! Bara för att man tjänar på något så betyder det inget!

Men mirlinda fick en bild på snubben som pussa mig på kinden och jag tänkte lägga upp bilden så att jag kan varna alla andra tjejer för denna kille! Hahaha!
Fast man såg på honom sen att han skämdes när han fick veta att jag hade denna bloggen!! DAMN! så kan det gå


När vi steg av tog vi oss snabbt till klubben för att min boy CarlThomas King skulle spela på Bedroom! Självklart ville vi suporta honom. Han spelade gamla goda låtar och strax innan 12 avslutade han sin sista låt och Mr Preview.
Det blev Helrör och människor blev packade. Dansade hela natten lång.


Jag är absolut inte van vid att människor kommer fram till mig och ger mig komplimanger för bloggen. Jag tycker det är riktigt kul, men är absolut inte van
Men kvällen tog inte slut kl 03:00. Mirinda åkte hem, Thomas åkte hem men jag gick vidare med några andra vänner!
Innan vi drog stod jag och snackade med en snubbe och helt plötsligt kommer det fram en tjej och säger "jag vill bara säga att jag älskar din blogg" Förvånad som jag blev visste jag inte ens vad jag skulle säga, så jag tackade och blev jätte glad.
Vi drog till Älvsjö badet för att ta ett nattdopp!
Jag hade inte alls tänkt att bada, men eftersom alla andra badade och jag föll för grupptryck så hoppade jag också in och badade.

Det var riktigt mysigt, fick se solen stiga upp


Men det var så nice igår, jag fick verkligen vara mig själv.  Alltid kul och få umgås med underbara människor.


Mitt under allt såg jag en rumpa, vems rumpa var detta?? någon psykopat tror jag som följde efter oss hela kvällen! Asså jag tänker inte ens säga hans namn, men han trodde ju att han va as het med sina vita kallingar!! HAHHAHA Nä nu skoja jag bara!


Kl 08:30 var jag hemma och jag vill tacka alla som var runt om kring mig igår. För kvällen kunde inte ha vart bättre!!!
Kommentarer
Postat av: anoooonnnyyyyym

hej :) på tal om inget kan du gö mer videon?

din blogg e grym keep going :)

2010-07-18 @ 23:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: