Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

T.N.O - Gatumusik mixtape
Follow duvetinte



01 INTRO.
02 Andra generationen.
03 Nique le System.
04 Musik.
05 Livets ha¦èrda skola.
06 TNO.
07 Gatumusik.
08 Tiden.
09 HALA.
10 Mitt Livs historia.
11 Betong mojhedin.
12 Fo¦êra¦êndra va¦êrlden.
13 Direcion Le BLed.


Min Åsikt:
Jag rekommenderar denna tape till förortsungar.  För ett tag sen la jag ut låten Nique le System och min unge tyckte den var as fett och jag fick rätt mycket positiva och negativa kommentarer. Dom positiva var från dom yngre och det förstår jag också eftersom jag har unga läsare och att T.N.O har en musik som vänder sig till dom yngre.
Jag tänker inte jämföra dom med Kartellen och Labyrint det låter jag er gör, men jag tycker däremot att han som sjunger bland alla låtar ska ta och träna lite mer på att sjunga eftersom det kan låta lite för falskt.
Jag gillade beatet till låt nr 6, den fick mig att börja skaka på rumpan och därför åker den ner i min mobil.

Ladda ner tapet genom denna direktlänk:
http://www.megaupload.com/?d=MM4J1574


Kommentarer
Postat av: ShadyBoy

Emin3m

2010-08-20 @ 23:01:29
URL: http://justshady.com/
Postat av: Maryam

Jag tycker han som sjunger, Chienloup e hans artist namn, e jävligt grym!!!

2011-02-27 @ 20:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: