Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

THE WORLD CUP 2010 CARIBBEAN LATIN MIX-TAPE
Follow duvetinte





Jag fick precis något jag behövde och därför måste jag dela med mig detta!
en 50 min "låt" som är rent av mixad med ett X antal låtar, riktigt sköna låtar! Detta är inte hiphop direkt men vill ni slippa byta låtar så ska ni ta och ladda ner denna mixtape och låta den pumpas högt för det kommer jag göra på Fredag när jag har min lilla mini middag/fest så att man slipper ha en DJ! hihih
Ni hör bl.a Pato pooh och Rigo i början!
Alla kanske inte gillar varje låt men ni har 53 partylåtar att välja på, kanske finns ett par där ute som gillar detta!

Mixad av Dj El- Bravo

Ladda ner gratis : http://www.mediafire.com/?nyl0nwnnojz
Kommentarer
Postat av: Latin Thug

Fan va najz, du är grym Melika!

2010-07-21 @ 21:23:31
Postat av: Anonym

Happy biirthday tooo yooooooou happy biiirthday tOO yoOOU happy BIIIRThday meeeliika HAAAPPYY BIIIIIRTHDAAAAY toooo yoouu hahah :P grattis :D

2010-07-22 @ 00:40:24
Postat av: ShadyBoy

Gillar du Eminem? Kolla in min länk.

2010-08-20 @ 23:01:29
URL: http://justshady.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: