Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Tävling för alla Rappare!
Follow duvetinte



Kiano Beats: Shoooo! Jag är på semester och har proddat ett beat som jag tänkte göra något roligt med.
Ni som diggar beatet, dra nått fett, gör nått coolt, och skicka in det!
Du som vinner får ett nytt exclusivt beat som jag proddar åt dig.
Antingen tar jag hjälp av vänner för att utse vinnaren eller så låter jag folket rösta det får vi se, kör hårt!


OBS! Ladda gärna upp ditt bidrag i en länk och lägg det i kommentar.
Du som vill kan maila mig ditt bidrag.

MAIL: [email protected]

Tävlingen är enkel:
1. Ladda ner beatet
2. Gör en låt av beatet
3. Vinnaren får ett exclusivt beat av Kiano Beats
4. Ladda ner beatet här: http://www.speedyshare.com/files/23543739/Kiano_Beats_-_Drop_that_Competition_.mp3
5. Tävling avslutas 31 Aug
6. Lycka till // Kiano


Kiano Beats har proddat för bl.a Sam-e (Medina), Allyawan, Parham och Flame
Kommentarer
Postat av: ShadyBoy

Eminem är KUNG!

2010-08-20 @ 23:01:31
URL: http://justshady.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: