Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Sugen på att dansa en annan slags dans?
Follow duvetinte



"Krydda din sommardag med Bollywood dans"

Välkommen till Indisk Dans Studios sommar workshop i Medborgarplatsen.
Lördag den 31 juli kl. 14.30-16.30 kan du komma och uppleva en rolig och spännande koreografi med våran Indiska Lärare Kia

Studio: Smac, Åsögatan 153, T-bana Medborgarplatsen

Pris: 150 kr

Anmäl dig på [email protected]

www.indiskdansstudio.se

Oavsett kön eller ålder så är alla välkomna till Bollywood Dans Workshop!!



För er som undrar varför jag lägger in Bollywood i en Hiphop blogg är endast för att detta är min Systers danskola och för att jag samarbetar med denna dansskola!
Jag dansade själv i 4 år och var med i hennes dansgrupp Chori Chori! Så en "hiphopare" kan också dansa Bollywood för det är AS FETT!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: